בחסות:
תקציר הפרק
בפרק זה, שוחחנו על כיצד ניתן להצליח להתבלט בעידן החדש ולפנות ללקוחות שלנו באופן פרסונאלי יותר, על ידי שימוש חכם בדאטה.
איתנו באולפן
שמוליק האוזר, מנהל תחום CX (חווית לקוח) באורקל
על מה דיברנו בפרק זה?
00:16 – הצגת האורח ונושא הפרק
5:20 – איך מותגים יכולים ליצור שיווק פרסנואלי וממוקד, מותאמת למידותיו הייחודיות של הלקוח
7:02 – על DMP: איסוף והנגשה של דאטה, כך שישמש אותנו ברגע הנכון בעת אינטרקציה מול הלקוח וכיצד לחבר בין היישות האונליין של המשתמש לפעולותיו באופליין
10:20 – מדוע חשוב לדעת לשייך מספר Devices ששייכים ללקוח אחד, וכיצד זה מאפשר ללקוח להמשיך במסעו הדיגיטלי מול המותג
12:19 – מהם השלבים לבניית תכנית חווית לקוח דיגיטלית? מאיסוף הדאטה, סידור הדאטה, Onboarding, העשרת הדאטה ועל יישום עקרונות זיהוי ה- Digital body language של הלקוח
16:23 – מה קורה כשאין היכרות מקדימה עם הלקוח?
19:52 – כמה מילים על החשיבות שבהקצאת משאבים ארגוניים לפרויקט חווית לקוח
21:50 – מהי ‘כלכלת החוויות’ וכיצד הקורונה צפויה להשפיע על עתיד התחום?
24:17 – על פרו-אקטיביות ככלי לחיזוק חווית הלקוח של לקוחות קיימים
30:29 – דברי סיכום והזמנה למאזינים לפנות ולהתייעץ עם שמוליק והצוות
רוצים ללמוד עוד על זיהוי שפת הגוף הדיגיטלית של לקוחותיכם? הצטרפו לוובינר שנקיים בנושא ב-16.7.2020
לפרטים נוספים ותיאום שיחת ייעוץ ניתן לפנות לשמיר סגל, Oracle Marketing Cloud – Israel Sales Leader at Oracle במייל [email protected]
הוספת תגובה